torsdag 4 februari 2021

Trump kommer tillbaka - återigen president i USA

Det låter konstigt, men det finns sanning i det. Efter valet i USA så stals valet ifrån Trump som borde ha utsetts som segrare. Men eftersom man hade stort valfusk så lyckades ”deep state” få Biden vald. 

Men tro inte annat, att det är gud som i slutändan bestämmer vem som får makten i ett land. Om de onda makterna får makten i ett land så beror det på att de kristna i det landet inte är vakna. Ett bra exempel är Sverige, det är därför vi har en så korrupt ledning både i regering och myndigheter. Det som gud lovade innan valet står fast. Men gud kommer inte att gå efter vår agenda eller tidsplan, så det återstår att se när saker och ting börjar inträffa.

Ska själv erkänna att jag var besviken när jag såg valresultatet samt den 20 januari när Biden invigdes som USA 46-president. Men då genom fusk och lögner. Något som våra sociala medier, och medier hjälpte till att upprätta en tro bland folk att det gått rätt till i alla fall utanför USA.

Men som så många andra så trodde jag att det var förlorat att nu får man leva med Biden som president i de närmaste fyra åren. Men så kommer det inte bli utan, det kommer att inträffa något mycket intressant även om jag inte vet exakt själv så. Känner jag det genom min helige ande som hela tiden visar mig att det kommer att ordna sig, till det bättre. Vilket betyder att Trump ska återigen bli president och det ska vi vara glada för.

Tror du att Trump är en dålig person som media skriver så stäng då av den och sök fakta själv. För Trump är en bra man och alltid varit sådan. Inte denna hemska person som media påstår. Kommer ihåg när han gick in med egna pengar för att få ordning på en is rink i New York då stadens byråkrater misslyckades.

Skulle Biden sitta kvar så har vi en mycket orolig framtid för han arbetar inte för folket utan för de med makt. Medan Trump arbetar både för vanligt folk och företag för så ska det vara. Inte som idag då vi har media och politiker som samarbetar, medan vanligt folk får lida.

Mottot från politiker är globalism över allt annat, då är vi inget värda. Men så har de också inställningen att målen helgar medlen och att söndra och härska vilket vi ser tydligt idag.

Unverified Very Possibly True We Pray This Be So, 5 UPDATES 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den blinde ateisten

Varför jag skriver detta är att jag såg en video från swebbtv samt även lyssnat och läst vad andra ateister tror. Missförstå mig inte Swebbt...